4 april.

God morron!
Tog lite sov morron i morse. Ska träffa Johanna och kanske Emiley i stallet klockan ett.
For ut igår kväll också, så jag vara gaaanska trött när jag kom hem. Klev ju upp åtta.. Nu väntar jag på lunch, och i dag (eller i morron(a) ) så måste vekligen min deckare bli klar. Hur många gånger har jag inte sagt så nu?.. Sedan väntar en berättelse om Amerikanska revulotionen och även No arbete om smink, hud/hår vård som snart ska vara klart.

Ikväll blir det bara att vara hemma. Måste vara barnvakt åt bror min. Så det blir nog film+ godis. rätt skönt. Men som sagt deckaren nu och sedan ska jag försöka räkna lite matte när jag kommer hem. Eller så lämnar jag det till i morron!
Nu ska jag gå ner och äta lite. Hade braa!;*

Pusss.

Varför inte läsa om supertjejerna Girls Aloud i binded magazine, eller bläddra dig bakåt i arkivet?

binded magazine - bloggtidningen!



Hälsningar från Redaktionen

a vad kul lycka till :D




Kom ihåg mig?