14 april.

Tjosantrosan!
Kom just hem från Johanna. Åkte dit vid sju tror jag. Vi satte oss först och åt varma mackor. Sedan for vi typ ut och promenerade runt på hedlunda och grubbe. Vi åkte även kundvagn, tills vi trillade... Sedan for vi in igen. Flummade lite framför datorn osv. Sedan gick vi ut igen och träffade några kompiar. Så vi stod och snackade tills typ alla utom två hade åkt, då gick vi återigen in till Johanna igen och spelade kort. Sedan vid vid typ halv ett tog jag cykeln och trampade mig hemåt. Så det är min kväll.

I morgon blir det stallet med Johanna, sprina, promenera osv. Så vi hörs när jag kommer hem, förmodligen just innan middagen.

Pusss.

haha det kanske fortfarande är lite kallt däruppe:P? antar att ni fortfarande har snö, stacakre! men kul iaf att ni har haft några soldagar!

Sv: hehe okej, jag tycker Magnus betnér :D




Kom ihåg mig?