11 april.



Kom just hem. Nu verkar det ju vara fint väder, yess. Får se hur länge det håller sig.
Jag håller just nu på att packa lite smått och göra mig iordning. För i kväll kommer jag att sova hos Idaa.
Vi ska nog rida ut på hennes hästar idag. Sedan kanske det kommer fler till henne, vilket jag inte riktigt har koll på.
Sedan i morron vid lunch kanske. Så kommer mamma komma dit med Mio, så rider jag med Ida. Dom ska tydligen ha rätt bra underlag där i håkmark. Så jag hoppas att det är sant så Mio får springa lite i skogen med en kompis. Han älskar det verkligen jätte mycket. Vilket han visar med att sparka bakut nån gång, eller bocka. Vi hoppas på bra väder.
Visst har ni kollar på youtube klippet på Mio, som jag har under mina länkar? Johanna har gjort den till mig för rätt länge sedan. Här kan ni annars kolla på den om ni vill. :) Aja hoppas ni också får en bra kväll. Nu ska jag kolla om man kan sola lite (a)

Pusss.

Sv; Tack:) Detsamma! Vilken fin häst!

tack:D



allt väl då? glad påsk på dig:D

jorå, dte är bara bra med mej ;D sj?

ja det är enormt skönt med sol:D men är i sälen, så det är nog inte lika varmt som hemma i västerås, men imorn när jag kommmer hem ska jag minsann sola! har du fått njuta av det fina vädret:P? tackså mycket, och dsm:D

fin häst..



/Fredrik Frisören



http://www.fredrikfredrik.webblogg.se

Nä dom är riktigt bra asså! :D

Glad påsk sötnos! :D

Fin blogg! :D

okej :) kul att du gillar min design :D

Vilken fin häst! Saknar att rida :P :)




Kom ihåg mig?