10 april.

Ah nu blev min dag/kväll inte riktigt som jag ville..
Tydligen hade min smarta mamma missförstått mig och fått för sig att jag hade sagt att jag skulle med till mickels, där mormor och morfar bor. Anledningen att vi skulle dit var både för att min morfar fyller år och för att hans mamma har dött,alltså mammas farmor. Känner inte henne så väl. Men huvva, ett liv utan sin mamma. Men hur som helst så blev jag tvungen att följa med.
(förlåt igen Mickis)
Vi spelade iaf lite kort, åt god mat och en god tårta. Medan m&m var i ladugården, dom har ju kor på deras gård också, så passade jag på att räkna lite matte. Rätt smart av mig va? Gjorde iof bara två sidor, men dom kunde ju lika gärna ha varit ogjorda, haha. Ska skriva ju skriva en berättelse/novell om Amerikanska revolutionen. Pappa har fixat hem två filmer som handlar lite om det. Så jag får se när jag har tid och lust att se dom. Dom var tydligen båda långa och slutade inte särskilt bra. Kan ju bara tänka mig krigsfilmer då alla dör, huvva.. Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag, sedan blir det nog sängen för min del.


Pusss.

sv; okej okej :)

ne inte mkt :)

göra idag då?




Kom ihåg mig?